Friday, September 4, 2009

Say goodbye to the ring...


For now anyways. And yes, I'm still married. My fingers are just getting SO swollen! Especially at night, I can't get the dang thing off. So I have decided to peace with it for now; eventhough, I LOVE my ring!(Ty did a GREAT job picking it out). So if you notice me not wearing it around just know that my marriage is still going strong just the fingers are fat. haha... So sorry girlies, my Ty is still taken.

3 comments:

The Wakefield Family said...

hey girl, thanks so much for your comment!! Don't feel too bad about not being able to wear your ring...I wasn't (and still) am not able to wear my ring. It was so weird, literally right when I found out I was pregnant, my fingers started blistering under my rings and they have never done that in four years. (yes, they are real..haha but something with hormones and just chemical reaction with any metals) but yeah, I still can't wear it :(

nate and amy crandell said...

yep I defiantly know what you mean! Are your feet swollen like mine too? Ya I should have taken my ring off but it's too late now!

Larsen said...

I had a girl friend who had the same problem. So she went to walmart and bought a cheap fake diamond ring in a larger size. Wore it around, so people woudn't ask or think ill of her. So funny.

Don't worry about not wearing it. See how many guys try to pick a pregnant girl....might be kinda funny!